tisdag 12 november 2013

Min stjärna.

Hejsan!

I lördags var det, som sagt, scrapmara i Falköping! Det är Scrapfabriken som arrangerar den här maran och denna gången hade den ökat i storlek. Men i den större lokalen hade man betydligt mer plats runt omkring sig trots att det var ca 100 deltagare! Som vanligt var detta en mycket trevlig sammankomst och ett riktigt stort plus är den fantastiska maten som serveras, hemlagat och med variation. Det är så härligt när man kan sitta och fundera på vad man ska göra och sedan bara gå iväg till butiken och handla, sitter man hemma är det ju ett par mil till butiken ;) Scrapfabriken hade med sin butik och dessutom medverkade Gummiapan med sin butik med härliga stämplar!

Jag fick i vanlig ordning inte gjort så mycket ( man har ju fullt upp med annat) men här kommer en utav det två layouterna jag fick ihop.


Nu för tiden är det väldigt sällan jag gör layouter där inte Nellie är med, kanske beror det på att hon är det finaste jag har och att jag tar massvis med foton på henne varje dag ;)
Den här lo:n har jag varit sparsam med allt på. Bakgrunden har jag stämplat med min nyinköpta stjärnstämpel ifrån Gummiapan, jag färglade stjärnorna med distresserna för att det skulle matcha Nellies overall.

Bokstäverna till ordet "stjärna" är utstansade i samma papper som jag har använt till fotomattan bakom fotot, även orden "mammas lilla" är skrivna på samma papper. Jag skar till en remsa som passade i dymon sedan färgade jag bokstäverna med vit penna. Över all text har jag lagt ett lager med 3d-lack.

Nu börjar det bli dax för en promenad i höstvädret å får vi se om jag hinner lägga upp nästa LO senare idag!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar