torsdag 2 maj 2013

En liten Flicka

Hejsan!

Här kommer en LO med ett utav det första fotona som jag tog på Nellie. 



Lite blandade blommor i rosa toner och en passande metallcharm som jag fått utav Nellies faster Ina. 


Jag testade mina nya vimpelstansar som jag köpte på hos Scrapfabriken under helgens mara. Så himla söta vimplar blir det, tycker jag. Brunt och vitt catdstock med ritade stygn.  


Fler blommor i olika rosa varianter. 


Färdiga resultatet! Det rosa pappret med fotavtryck och texten "en liten flicka"kommer ifrån Papirdesign och var med i startpaketet på maran... Dock inte i mitt, jag hade fått ett ljusblått med texten "en liten pojke" ;) Men återigen var faster Ina snäll och gav bort sitt! TACK!
Kanterna på det rosa pappret och även den bruna cardstocken har jag stansat med en Martha Stewart-stans  och återigen har jag använt dymon för att "göra lite text". Denna gången gjorde jag remsor utav brun cardstock som jag skrev födelsedatum, vikt och längd på sedan fyllde jag på texten med en vit penna och efter det lade jag på ett lager 3d-lack.

Imorgon blir det Liseberg för oss. Nellie får titta på kaniner och mamman på blommor!

Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar