onsdag 1 maj 2013

Falköpingsmaran

Hej!

Som jag nämde i föregående inlägg var jag på  Falköpings Scrapmara i lördags, den 27:e April.
Maran anordnas utav Scrapfabriken och var lika bra som vanligt! Så himla härligt, en dag fylld med pyssel! Dessutom serverades mycket god mat som följde marans tema "USA".

Jag gjorde bidrag till fyra utav tävlingarna. Den första var namnskyltstävlingen och det bidraget skulle vara klart redan innan man kom dit. Gjorde en snabb skylt inspirerad utav amerikanska flaggan men har inte tagit någon bild på den...
Nästa tävling var "Stars or Stripes". Här skulle man göra ett bidrag som antingen var randigt eller stjärnigt, jag valde stärnor.

Man fick bara använda fem dekorationer utöver foto, bakgrundspapper och titel på en LO och som synes har jag mer... Jag lade alltså till dekorationer efter tävlingen men deltog med ett korrekt bidrag. ;)
Jag valde att använda mig utav rosa utöver det svarta och vita då Nellie har det på sina kläder på bilden hon har dessutom stjärnor på bodyn ;)

Nästa utmaning var en altertävling. Man fick i startpaketet ett diadem som skulle smyckas i amerikansk anda, "ju mer desto bättre". Jag var trots det sparsam i mitt dekorerande och lät färgerna gå i rosa och vitt:


Sista tävlingen som jag deltog i var en bingobricka, välja en rad... Jag fick nog med alla rader. 


Första gången som jag använder mig utav washitape på en LO... Bättre sent än aldrig heter det väl?
Det härlig pappret med fjärilar hittade jag i butiken och det kommer ifrån YouDo. 

Denna gången gick jag in för att packa "light". Brukar ju alltid bli så att man packar med så mycket grejer att man knappt får plats i bilen, nu hade jag bara två "påsar" och inser att jag kommer kunna packa ännu lättare till nästa mara! :)

Ha en fin 1:a Maj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar