tisdag 10 december 2013

2 Julkort


Hej!

Hittade ett par söta digitalstämplar hos MoManning och då måste det ju bli ett par julkort med dom också:


Ett i blå toner med bakgrundspapper ifrån Landstokken. Hittade pyttesmå julgranskulor som jag tyckte passade bra som dekoration, särskillt som det är en julkula på motivet. Motivet är färglagt med distresser precis som vanligt.


Och ett lite rödare kort, även här har jag använt julgranskulor som dekoration och inte en enda blomma om man nu inte vill kalla mina papperskrusellurer för blommor ;) Här kommer bakgrundspappret ifrån October Afternoon. Även detta motiv är färglagt med distresserna.

Idag drar 9:de och sista julkortsutmaningen igång, jag hoppas jag hinner få gjort ett bidrag!

Ha en riktigt go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar