fredag 6 december 2013

Julkortsutmaning 8


Hej!

Förra veckan var det dax för julkortsutmaning nr 8. Denna gången skulle det vara med tre olika band/spetsar samt en rosett.
Jag valde att göra ett kort i blå toner denna gång:


Bakgrundspappret och "foto"mattan är ifrån Maja Design och är egentligen ett sommarpapper men det tycker jag inte är självklart ;)
Stämplen är en diggi ifrån MoManning, färglagd med distresser samt dekorerad med lite glitterlim.

Sitter och retar mig lite på att jag ibland glömmer att fota kort som jag ger bort... Jaja, jag får väl trösta mig med att jag gör mer än vad som syns här i bloggen.

Idag är jag vrålförkyld vilket betyder att man får vara inne och pyssla så mycket man orkar! Vi får väl se om Nellie tycker det är en lika rolig idé som jag gör...

Ha en go fortsättning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar