lördag 14 december 2013

Sista julkorten för i år?



Hej!

Nu har jag gjort mina sista julkort för i år.
Jag har tömt hela förrådet på julrött papper och några röda blommor har jag inte kvar. Känns ganska skönt!
Och man får en anledning att handla på sig lite sånt på julrean inför nästa jul ;)

Här kommer ännu ett kort med "stjärnflickan", denna gång valde jag att färglägga hennes kläder i grönt:


Bakgrundspappret ifrån October Afternoon har blivit en liten favorit för mig. Dekorerat ganska sparsamt med blandade blommor, en bjällra och en snöflinga.

Nästa kort är ett litet "bonuskort" då jag hittade en redan utskriven tomte kunde jag inte låta bli att färglägga honom.


Bakgrunden kommer även här ifrån October Afternoon och min tanke var att det ska se ut som om tomten står på en snötäckt kulle, kanske är han nöjd med julklappsutdelningen och ska snart börja sin semester ;)

Jag har ännu ett julkort att blogga, 9:de julkortsutmaningen, men det kommer senare, kanske efter jul.
Ha en riktigt go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar