söndag 2 december 2012

Ask och LO ifrån mara

Hej!

Idag hade jag egentligen tänkt visa upp ett kort som jag gjort men mörkret föll lite snabbare än jag trott så jag hoppas på bättre fotoljus imorgon.
Istället kommer det en liten ask och en LO som jag gjorde på Pappersbitens scrapmara i Augusti.
 
 
En liten ask fick man i välkomstpaketet, en utav tävlingarna var att dekorera den.
Jag valde att klä in min i papper ifrån Inkido, ena sidan på locket och andra sidan på själva asken.
Sedan dekorerade jag med ett pack-snöre, ett pärl-band, några blommor och utsansade löv. Grattisstämplen kommer ifrån "Gummiapan".


LO om fikapaus hos "Systrarna på Kullen".
Endast cardstock på denna, har dekorerar med blommor, blad och två små fjärilar.
Här fick jag även användning för min datumstämpel köpt hos Scrapfabriken!

Systrarna på Kullen var något jag "upptäckte" tidigare i år, så himla mysigt ställe :)
Nu läste jag på deras hemsida, till min stora sorg, att dem ska lägga ner sin verksamhet helt...
:( Typiskt.
Ha en bra söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar