måndag 31 december 2012

Skylt

Hej igen!

Sista dagen på 2012 och vädret är höstigare än på länge.
Hos "Månadens Utmaning" den här månaden ska man göra en skylt.
Jag har länge funderat på att göra en liten välkomstskylt att hänga i det lilla fönstret på ytterdörren och gjorde nu slag i saken.



Nu fick jag även anledning att använda en utav mina nya dies som jag fick i julklapp med den stansade jag ut en "vågig" rektangel i ett papper ifrån Maja Design, jag fäste rektanglen på vit cardstock. "Välkommen" är utstansat med QuicKutz alfabet Holiday. Jag har dekorerat med olika vita blommor, en utsansad katt (magnolia die), silvriga akryl-fjärilar och ett sirligt vitt band som jag även använde till upphängningen.



Närbild på blommor och en fjäril.

Det sista som återstår för min del det här året är att önska alla ett riktigt gott slut på 2012 och ett underbart 2013!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Får tacka för ditt deltagande hos månadens utmaning.Din skylt är så vacker härlig grön nyans och underbara blommor,får inte glömma den lilla katten som passar perfekt till alltihop.
    Lycka till och Ett Gott Nytt År från oss!

    SvaraRadera