måndag 3 december 2012

Digitalstämpel ifrån Momas

Hejhej!

Idag knarrar det bra under skosulorna när man går ut, det har snöat under natten och några flingor singlar fortfarande ner. Första gången på flera år som jag faktiskt tycker att det är mysigt med snön!

Ganska så grått ute så fotoljuset blev inte så bra som jag hoppats men det får gå bra ändå.



Jag har gjort ett grattiskort i lite höstiga färger. Det underbara stämpelmotivet kommer ifrån Momas och heter "Solrosor med rönnbär". Jag gjorde om mina solrosor till någon form utav Echinacea purpurea, röd solhatt. Som vanligt har jag färglagt motivet med distressfärger efter att jag skrivit ut det på laserskrivaren. Inga mönsterpapper den här gången, mörkbrunt cardstock till kortstommen, dekorerat med grönt dotted och lila cardstock. Formen där motivet sitter har jag gjort med hjälp utav en die ifrån sizzix. En Martha Stewartstans har fått hjälpa till att ge formen åt den översta raden med papper. Stansade ut texten "Grattis" i samma mörkbruna papper som stommen är av. En liten fjäril med satinband fick vara med och pryda kortet.

Nu är det nog dax för en liten promenad i snön!
Ha en go dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar