måndag 1 juli 2013

Du & jag


Hejsan!

Nu har vi kommit till Juli. Så fort det går! Är det bara för att det är sommar...?

Här kommer en utav layouterna som jag gjorde på Orustscrappen i lördags:


Den är gjord till en utav utmaningarna. Man fick inte använda något mönstrat papper och man skulle använda minst tre olika stämplar utöver motiv och text.
Jag valde att ha ett vitt cardstock utan struktur som grund som jag sedan stämplade med stämplar ifrån Gummiapan, tre olika fjärilar och nätet som sticker fram bakom fotot. Stämplarna är även embossade med svart pulver. 


Jag färglade fjärilarna med distressfärger och dekorerade med diverse blommor, utstansade löv, knappar och en pärlspröt. Titeln "Du & jag" är utstansad i svart cardstock sedan täckt med 3D-glaze för att matcha övrigt svartembossat.

Ha en riktigt go dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar