onsdag 31 juli 2013

LO utan blommor.

Hej!

Sista dagen på Juli är här... Men än är det härlig sommar!

Jag har gjort en LO utan blommor och det tog sin lilla tid. Blommor är ju egentligen en väldigt enkel dekoration att använda tycker jag. Nu fick jag fundera ut något annat...


Jag har valt att nästan helt utesluta mönsterpapper också, endast en liten remsa med monster-mönstratpapper fick vara med. Jag gjorde massor utav små vimplar med en stans ifrån ek som jag sedan klistrade fast på vitt "papperssnöre". Jag hittade även ett blått gem ifrån YouDo och en klädnypa med ett litet hjärta i mina gömmor. Jag klippte ut monster, ifrån mönsterpappret, som jag fäste på 3D-kuddar och sedan lackade med glaze.
Halva titeln är utstansad och resten är bokstavstickers ifrån Kaiserkraft.

Detta var allt från mig idag :)

Ha en go fortsättning på sommaren!

1 kommentar:

  1. Fint kort med en liten fin o busig tjej.Ha en god fortsättning på sommaren.. Hälsningar Bus Lasse

    SvaraRadera