onsdag 3 juli 2013

LO - Sitta och titta


Hejsan!

Mot alla odds sov vi länge idag, strax före 8 gick vi upp. Jag fixade frukost och lillstumpan satt strålande glad i sin stol och övervakade det hela... :)

Här kommer ännu en LO från i lördags:


Denna höll jag riktigt enkel. Bakgrundspappret ifrån Reprints serie New England Collection har jag verkligen fastnat för. Kanske för att det innehåller både stjärnor och hjärtan ;)
Bakom fotot har jag en svart fotomatta och bakom den en craftcardstock dessa är fästa med 3D-kuddar som ger lite höjd men det syns inte när man fotograferar rakt uppifrån.
Två remsor med YouDos washitape fick sitta i ena hörnet och en liten bit band med Musse Pigg fick sticka fram bakom fotot.

Ett wellpapp-hjärta som jag hittade i mina gömmor snyggade jag till med rött cardstock och "hängde" sedan upp det med en sjäömansknapp. Jag fäste sedan en lite rosett på hjärtat för att mjuka upp det lite.

Jag tycker denna LO:n blev lite pojkaktig, även fotot på Nellie med tanke på hennes kläder. Egentligen gör det mig inget men har lite funderingar på att smyga in texten "Nellie" någonstans så att ingen missuppfattar det hela ;)

Hoppas du får en riktigt fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar