måndag 22 juli 2013

Jul igen... Eller iallafall ett julkort!

Hejsan!

Mitt i den värsta sommarvärmen var det dax för del två i julkortsutmaningen som jag hoppat på på FB.
Den här gången skulle man följa en skiss och det är alltid kul tycker jag.
Såhär blev mitt bidrag:

Den här gången hittade jag inget julpapper som passade trots att jag har en hel hög liggande. Istället kommer bakgrundspappret ifrån Maja Designs sommarkollektion "Lantliv" ;)
Motivet är färglagt med mina distresser och för en gång skuld har jag använt mig utav stickles på vissa detaljer. Jag valde att kombinera det kraftiga snöret med det lite finare pärlbandet, en lyckad kombination kan jag nog tycka :) Både julblommor och rosor tillsammans med ett par kallor och grankvistar fick pryda ena hörnet och några rhinestones här och där!

Ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar