lördag 21 april 2012

Årets första fjäril?

Hejsan! Hoppas ni har en bra helg! Själv tar jag det ganska så lugnt... I veckan som gått har jag knåpat ihop en LO på kvällarna:
Bakgrundspappret kommer ifrån Crate Paper, jag har embossat med guld runt hela och dessutom på en stämplad splasch ifrån Gummiapan. Dekorerat med papper ifrån mitt spill. Det vita pappret som jag även använt till bokstäverna i rubriken har jag mistat med Distress Ink så även blommorna. Kantstansen som jag använt kommer ifrån Martha Stewarth och "kviststansen" är en Floral Punch ifrån Nellie Snellen.
Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

  1. Det va fina kort det vill jag ha ett såndat

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin!
    Tycker det var snyggt med de embosade detaljerna!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig LO. Fotot var ju hur fint som helst oxå :)

    SvaraRadera