lördag 7 april 2012

Kort till 60-åring efter skiss!

Hej och Glad Påsk!

Idag är det självaste Påskafton! Igår snöade det lite och lite vitt elände ligger fortfarande kvar på marken men solen lyser idag så det är förhoppningsvis snart borta!

Jag fick en beställning på ett kort till en 60-åring som dessutom skulle likna ett kort som jag tidigare gjort. Jag passade på att tolka Aprilskissen hos Svensk Scrapbooking och här är resultatet:


Mönsterpapprena som jag använt kommer ifrån Maja Design, kattstansen är Magnolias och kantstansen är ifrån Martha Stewart. Passade på att testa min nya "bladstans" (floral punch) som jag köpte på mässan förra helgen. Texten är utstansade i grått cardstock och sedan embossade med klart embosspulver.
Jag har använt mig utav diverse blommor i blått och vitt och dekorerat med en liten fjärilscharm i antikfärg för att bryta av lite!


Ha nu en riktigt go Påskafton!

Kramar <3

2 kommentarer:

  1. Det va ett fint kort kan du gör flera sådan i olika färger

    SvaraRadera
  2. Väldigt rart kort, så sött!
    Kul att du vill vara med i min bloggcandy :)
    Ha det gott!
    Anna

    SvaraRadera