måndag 9 april 2012

Kort efter skiss hos Scraplagret

Hej!

Jag hittade en skissutmaning hos Scraplagret som jag blev sugen på att hänga på. Eftersom sista chansen att lämna in bidraget till tävlingen är vid midnatt så måste det ju laddas upp idag! Tyvärr blir fotona inte så jättebra i "nattljuset"... Men det får man stå ut med!

Jag har återigen använt mig utav min Magnolia-katt-stans. Hjärtstansen som jag använt kommer ifrån Nellie Snellen och bakom hjärtat har jag valt att fästa en tårtservett, också den formad som ett hjärta. Grattisstämplen kommer ifrån "Gummiapan". Diverse blommor ifrån min "samling".


I morgon väntar jobbet igen, efter en ganska lång påskhelg... Men snart är det helg igen och då är det dax för FalköpingsMaran!

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Åh det blev ju jättesött med de små kissarna!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera
  2. ÅåÅÅ så söt kort

    SvaraRadera