onsdag 14 november 2012

Armband

Hej!

Har påbörjat ett nytt litet projekt, håller på med ett litet "påsalbum". Inte särskillt stort i formatet men ganska tidskrävande när man inte riktigt vet vad man håller på med ;)

I måndags tog jag en paus i papperspysslet och besökte Norums församlingshem där Svenska Kyrkan i Stenungsund hade anordnat en "Tjejkväll" med middag och smyckestillverkning. Det var meningen att man skulle få inspiration till att tillverka egna smycken. Nu är det så att jag inte använder så särskillt mycket smycken så jag vet inte vad jag skulle göra av dom om jag började med något sånt.
Men det var kul att testa på!
Här är resultatet:



Fick min favoritfärg, turkos, i min lilla påse. Blev ett armband med en hängade ängel och ett par örhängen som knappt syns på bilden...

Nu är det dax för mig att bädda ner mig i sängen! Ska upp "tidigt" i morgon...

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar