torsdag 22 november 2012

Ett runt stafflikort

Godmorgon!

Torsdag igen. Inget konstigt med det, men det är den dagen i veckan jag måste ställa klockan för nu för tiden... Fast jag vaknar ju innan klockan ringer ändå, fast för säkerhets skuld.

Här visar jag upp ett stafflikort som jag har gjort.



I blå och lite rosa toner. Jag har återigen använt mig av mina cirkeldies ifrån sizzix.
Stommen är utstansad i ljusblått cardstock och bakgrundspappret kommer ifrån Maja Designs kollektion CreaDiem. Grattisstämplen är ifrån Reprint och den allra sötaste lilla älvan är en digitalstämpel ifrån MoManning som heter Spring Fariy Aleta. Älvan har jag färglagt med distresser.
Jag har dekorerat med diverse blommor och några genomskinliga halvpärlor.

Ha en jättebra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar