fredag 16 november 2012

Julkortsutmaningen...

God Morgon!

Idag är sista dagen att delta i Scrapbutikens 7:e julkortsutmaning.
Och efter en sömnlös natt ( näe, riktigt så farligt var det inte ;) men klurigt ) har jag lyckats knåpa ihop det här kortet:



Den här gången skulle man "räkna ner från 10". Alltså ha 10 utav en sak, 9 av en annan, 8 av en tredje osv, osv.

Här kommer listan på det jag har använt:

10 röda halvpärlor.
9 ritade stygn.
8 små områden med 3d-lack, sitter på de fyra övre mistelbärsklasarna på vardera motiv, fast det syns dåligt på fotot :/
7 guldfärgade rhinestones.
6 stickers med bokstäver, "GOD JUL"
5 gröna halvpärlor
4 utstansade blommor
3 mönstrade papper
2 stämplade och färglagda motiv
1 kortstomme

Som sagt, detta var en klurig utmaning. Blev så mycket grejer till slut och det är jag inte helt nöjd med. Kanske blir det så att jag väljer att göra om kortet senare under dagen det vet man aldrig men det är med detta jag deltar i utmaningen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar