söndag 18 november 2012

Omgjort julkort och Liseberg

God Morgon!

Plockade isär fredagens julkort och gjorde om det lite, som sagt så kände jag att det var alldeles för mycket på det för min egen smak!
Här är den nya versionen:


Jag har använt mig utav en digtal stämpel, Julstjärna med mistel och julros ifrån Momas. Jag har valt att spegelvända en utav stämplarna innan jag skrev ut den sedan har jag färglagt med distresser och skurit ut motivet. Kika gärna in i webbshopen där finns ett superbra erbjudande på digitalstämplar!
Mönsterpappren kommer allihop ifrån Maja design och på dom har jag använt en stans ifrån Martha Stewart innan jag chalkade kanterna. God jul-texten är stickers som även dom fått chalkning på kanterna. Det enda jag har valt att dekorera med är röda halvpärlor, 5 stycken under vardera blombukett.


Igår passade vi även på att besöka Liseberg där det redan är Jul.
Alla fantastiska träd klädda med ljus och julmarknad med en del smakprover... Mysigt!
Jag hoppas vi kan åka dit en gång till i år men man vet aldrig ;) 




Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar