fredag 30 november 2012

Längtan till sommar..?

Gomorron!

Nu har vi lite, lite snö i Stenungsund, temperaturen ligger väl på ca -2 grader och huden på kroppen knottrar sig när man tänker på att gå ut ;)
Visst kan jag tycka att det är vackert med snö... En härlig kall vinterpromenad, gnistrande snö och blå himmel. Men just nu... Nja... Det ligger lite vitt här och där, det är halt och grått... Då vill man hellre ha lite sommar!
Visar en LO som handlar om en liten utflykt jag och sambon gjorde i somras.

Bakgrunden är craft cardstock och resten går i brunt och turkost. Enkelt dekorerad, endast två charms i form utav en fjäril och en ödla med satinband i öglorna, en påse med en tag som går att dra ut och en liten "vattendroppe" från YouDo.
 
 
I ena hörnet har jag "doodlat" en blomma som jag färglagt med distressfärg.
 
På tagen har jag skrivit min "journarling".
 
Näe, nu börjar det bli dax att klä på sig ytterkläderna och gå ut och byta däck på bilarna...

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar