söndag 25 november 2012

Min lilla Tuffing!

Hej!

Igår var det Scrapmara i Falköping hela dagen. Scrapfabriken annordnade en superdag för oss!
 
Passade på att göra en layout till en tävling som jag hittade på Scrapbutikens blogg, man skulle följa ett recept och det har jag försökt att göra:

 
Vit bakgrund, grönt dotted cardstock och brunt cardstock bakom fotot. Spetsbandet går bakom fotot och den här gången höll jag mig ifrån att vika in den bakom något papper som jag alltid brukar göra annars.  Fotot föreställer en utav mina katter, lilla tuffingen Fia-Lotta när hon var liten och vi promenerade i skogen.
 
På någon blogg hittade jag en layout med en katt på och dessutom en "klassisk kattleksak", pappersbit i snöre. Perfekt! Om jag bara kunde komma ihåg var det var jag hittade bloggen... Återkommer om jag kommer på det.
 


I Scrapfabrikens butik hittade jag ett litet stickersalfabet som jag tyckte passade in perfekt i färgerna! Nästan allt annat material kommer också ifrån Scrapfabriken ;)
 

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin LO med fina höstfärger och vilken söt liten katt. Vi har förlängt tävlingen en vecka, så håll utkik nästa vecka.
    /Nettan

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO i mysiga färger.
    Fia-Lotta är ju så vacker på bilden :)

    SvaraRadera
  3. Nej men vilken liten sötnos...!
    Jättefin LO, gillar kattleksaken, väldigt passande detalj :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan,

    Jättefin LO, gillar allt det vita och lagren av utsansade "ramar" Superfina färger ihop med kortet och jag gillade också kattleksaken massor!

    SvaraRadera