torsdag 15 november 2012

Utmaning på FB

Hej!

I måndags var det återigen en utmaning på FB som jag hoppade på, man skulle inspireras utav en text på utmanarens blogg.

Jag gjorde en LO med bilder på vårt ännu ofödda barn, beräknad till den 22 december.
En ny "golfboll" i min "majonnäsburk"!


Bilderna är ifrån tre olika ultraljudsundersökningar, och bakgrundspappret kommer ifrån Bildmålarna. Jag har använt mig utav diverse blommor i rosa, blått och vitt.
Dom rosa utstansade hjärtabårderna och dem blå stjärnbårdern är utstansade med hjälp utav dies ifrån Magnolia.


Jag har stämplat det beräknade födelsedatumet direkt på bakrundspappret och under har jag fäst bokstäverna B och F i form utav stickers. En hjärtcharm och en ankcharm i pärlband fick också vara med och pryda.


Lite olika blommor.

Jag fortsätter mitt projekt med påsalbummet men tror det är dags att ta en paus för en del andra utmnaingar som ska klistras ihop innan deadline! :)

Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar