fredag 23 november 2012

Julkortsutmaning 8.

Hej!

Nu har vi kommit fram till sista dagen för att lämna in sitt bidrag till den 8:e julkortsutmaningen hos Scrapbutiken. Denna gången skulle man använda craft cardstock på sitt kort och det skulle tydligt kunna ses på framsidan.
Här är mitt bidrag:

Jag använde craft cardstock både till stommen och till rutan mitt i kortet, där stämplade jag även en Penny Black-katt som jag fäglade med distresser och "GOD JUL" även den hälsningen har fått lite distressfärg på sig.
Jag valde att light-dekorera, ett par blommor på blad i ena hörnet, ett "packsnöre" med rosett som sticker fram bakom motivet och en pärltråd med både stora och små pärlor.

I morgon är det scrapmara i Falköping! Ska bli så kul! Enda nackdelen är att man ska packa ner sina prylar och allt kan ju inte få åka med :/ och sedan kan man inte pyssla när väl grejerna är packade...

Ha en riktigt go fredag!

2 kommentarer:

  1. Jättefint julkort med söt katt.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvligt sött! Gillar färgläggningen på craft cardstocken.

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

    kram Helene

    SvaraRadera