måndag 5 november 2012

Sola på altanen

Hej!

Jag har pysslat något annat än julkort! Det blev en LO med foto på lilla Fia-Lotta som solar på altanen. Jag har gjort denna LO som ett bidrag i en utmaning på FB.
Temat var blommigt, man skulle ha med grönt och prickar samt inspireras utav hemsidan: Momas lil´shop of stamps.


Jag har använt ett papper ifrån Maja Designs serie CarpeDiem som bakgrund. Även pappret som bildar skylten bakom texten och under fotot är ifrån Maja Design. Titlen har jag stansat ut i ett papper ifrån PaperMaze.


Blandade blommor och blad tillsammans med en hjärtcharm.



En rosett gjord med grönt band med vita prickar och sedan fäst på en bit tyll.

Blandade blommor återigen :)


Idag har jag även gjort ännu ett julkort ;) även detta är till Scrapbutiken utmaning men det kommer upp lite senare!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar